Seiklusrikkalt läbi aasta!

Sunday, August 1, 2021

2021 IV vahetuse 2. päev - Ohutuspäev

 

Päev algas minu jaoks sellega, et kuulsin õuest karjumist, misjärel koputasid poisid uksele ja tahtsid tuppa tulla. Ma sain südamerabanduse! Hommikuks sõin võileibu!

Päeval toimus meil olümpia. Minu meeskonnal läks päris hästi. Saime kahel alal rekordajad. Pärast seda harjutasime oma TV-Show-ks kavasid. Paljud kavad olid toredad ja naljakad, meie oma kaasaarvatud. Päev oli kokkuvõttes väga toreja lõbus.

Elisa Maria

 

Minu päev algas sellega, et ma ärkasin poiste pärast.Hommikusöögiks sõime putru ja võileiba. Seejärel õppisime vaikselt rivis seisma. Päeval käis meil päästeamet, kes lasi tossu ja õpetas tuleohutust ja veeohutust. Lisaks saime ise video teha.

Siis hakkas kõige raskem osa – esinemine. Kõik olid väga toredad näidendid ja kõik lõppes hästi. Ja päeva lõpuks oli disko.

Julia









No comments:

Post a Comment