Seiklusrikkalt läbi aasta!

Tuesday, August 4, 2020

Saabumisepäev, V vahetus 03.08.2020

Ilus mahe ilm, vihma ei saja ja noored said rahumeeli saabuda laagrisse, et Taevaskoja Noortelaagri V vahetus saaks ametlikult alata koos noortega.
Nagu ikka, registreerimine, tubadesse paigutamine ja asjade lahti pakkimine esimeseks tegevuseks.
See vahetus on meil kaks gruppi, Salakuulajad ja Ottenid ja nii nad alustasid juba järgmise tegevusega. Et laagrielu oleks turvaline ja kõik oleksid ohu korral kaitsutud, vaadati üle laagri territoorium ja piirid, vaadati kuhu peab minema, kui midagi peaks juhtuma.
Söödi imehead makaronisalatit ja viinereid saabumise lõunaks ja liiguti edasi gruppide reeglite tegemise juurde, kus said noored ise panna paika enda grupi käitumisreeglid.
Õhtusöögiaeg saabumis kiiresti ja peale seda ka said noored natukene telefonis olla, et kodustele teada anda, et kõik on hästi.
Õhtuse rivistuse juurest liiguti edasi ametliku laagrivande andmise juurde ja mängiti vandemänge.
Päev jõudis kiirelt mööda minna, aeg oli juba kätte jõudnud, et  väike oode teha. Õhturingis enda mõtted, mured ja rõõmud ära rääkida ja siis juba pessu ja saabuski öörahu.

Laagriliste enda mõtted tänase päeva kohta olid järgmised:

1. See päev läks hästi. Õpetajad on siis väga lahked. Mängud on siis väga põnevad. Poisid on siin meie kõrval väga lärmakad. Mulle meeldib siin väga. See on lõbus, äge ja põnev. Sõbrad on meie toas väga lõbusad. Mulle meeldis mängida Sassi vanaema koogimängu. Mulle meeldis tänanae päev.

Anette A.

2.Mul on juba nii tore. Mulle meeldis täna kõige rohkem laagri vanne. Kasvatajad on väga toredad, ma ei saa kedagi välja tuua, sest kõik on toredad :) Mulle meeldis Sassi vanaema koogimäng. Impulsi mäng oli lahe. Söögid on väga head. Ma olen oma roosas draakoni kostüümis päris populaarne. See päev oli väga tore.

Meribel B.

3. Tänane päev läks hösti. Me mängisime impulsi. See oli päris tore. Me pidime käest kinni hoidma ja "voolu" edasi andma kätega. Söök oli väga hea. Me sõime kartuliputru, salatit ja õhtuooteks saime leivaburksi ja teed.


Mirtel E, Merit E.


Kohtume juba homme ;)










No comments:

Post a Comment