Seiklusrikkalt läbi aasta!

Tuesday, October 25, 2022

День здоровья / Tervisepäev 25.10.22

 














Сегодня я встал очень рано и у меня болела голова но я все равно пошёл на зарядку и там я хорошо размялся ,  после разминки я пошёл на построение где 4 поца поднимали флаг.

 После этого мы пошли завтракать где было (Нормально я так оценил), чуть позже я (Станислав Гончаров пошел на трейнинг и так сказать было интересно узнать много чего нового , так  психология своего  тела и души)

После этого я пошел покушать (ОБЕД) *Там реально было вкусно я поставлю 9 из 10 так как не хватило(Маминой любви )но было все равно очень вкусно))))

Потом мы бегали и фотали все подярд но я всё равно проиграл так бывает, после  этого я не отчаялся и пощёл репетировать свою  песню в комнате там было хорошо (Максим спал и меня поддерживал , за это ему большое спасибо).

Потом я выступал там было много интересного *Девочка с укулели классно спела + девочки к-поп

Я там выступил а потом отжигал на дискотеке  и там было классно !

После этого на перекус и там было не очень 2 печеньки !!! и чай

Потом был разговор и там мы обсудили много чего и мне сказали писать эту тему ( вот так прошёл мой день вот и всё)

 Таємні слухачі Stanislav i Dominika


Täna ärkasin väga vara ja mul oli peavalu, aga ma läksin ikkagi hommikul võimlema ja seal ma soojenesin üles. Pärast seda me läksime rivistusele kus neli poissi heiskasid lipu. Pärast seda sõime hommikusööki, see oli hea.

Veidi hiljem läksime vaimsetervise töötuppa ja ma võin öelda, et oli  huvitav õppida uusi asju. Õppisime uusi asju oma keha ja hinge kohta. Pärast seda läksime lõunat sööma, see oli väga maitsev. Hindaksin seda 10 palli süsteemis 9-ks kuna see polnud minu ema tehtud. Sellegi poolest oli väga maitsev!

Fotojahil jooksime ringi ja pildistasime kõike, aga ma ei võitnud- juhtub ikka. Osalesin õhtusel üritusel lauluga ja see õnnestus mul hästi. Oli palju huvitavaid etteasteid. Üks tüdruk laulis ja mängis ukuleelet, see oli äge! Tüdrukud esitasid populaarseid tantse.  

Ma rokkisin diskol ja seal oli ka äge! Peale seda sõime snäkki ja see polnud väga hea, kaks küpsist! Hiljem oli vestlus ja seal arutati igasugu teemasid ja siis mul paluti kirjutada sellest teemast ( vot nii läks mu päev ja ongi kõik).

 


 

No comments:

Post a Comment